3 days done

3 dagar av intensivkursen har gått, har bara kört 2 dubbel-lektioner(så blir som 4 vanliga) än så länge.
var på halkbana idag med ett skönt gäng...ha-ha. ja!
alla som går kursen är typ skönisar, jag tror jag har hamnat i rätt umgänge, inte för att jag ligger i fel annars. men kreativa människor♥  'iaf, halkbanan var inte ett dugg kul, eller det var kul att det kändes som man hade körkort redan eftersom man körde själv i varsin bil allihopa, men den låga hastigheten gjorde det tråkigt och stå i bilkö hela tiden. men aH, det dög! nu är detta gjort. har snart jobbat ur alla färgerna på mapparna med så i morrn äre Riskettan och jag får börja sitta vid datorn. har ju även 11 körlektioner kvar så har det roligaste kvar ju :D bara att invänta teoriprov+uppkörning nurrrrrra
ååååh vad jag vill klara detta!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0