WHAT?! ha-ha

wihooooo! fick VG på Historiaprovet, hallå historia?! helt omöjligt ämne ju. glädjen finns inom mig nu och ut i blodet. Gjorde även Näthandel B-provet. känns väldigt bra faktiskt! nu är dessa ur världen. nu återsår det att läsa ur boken på Svenskan tills på torsdag så jag för en gångs skull kan diskutera handligen i gruppen. 2engelskauppgifer till efter lovet och 3 prov på nästa resurs! sen är allt ur min väg och det lättar på trycket i psyket eller nåt vill jag lova, så länge som jag gruvat mig och lagt allt på stor hög. Nog om detta!
har en ledig dag som vanligt på onsdagar som i morrn, funderar på att åka och kolla på cabarén på kvällen kl 19:00 trorja man kan se den igen, med emmsi :) får hoppas de är gratis då för plånkan min är tom, man kan se rakt igenom.

min nyaste spotifylista som jag gett er förut är full av bra musik nu så ni borde kolla! : här


godnattpuss från mig.


bra skådis, snygg skådis, svensk skådis.

Kommentarer
Postat av: Matilda Affliction ~Självförtroende~

Hej, skulle du vara intreserad av att vi följer varandra på Bloglovin' ? Jag letar efter nya och bra bloggar att följa och din blogg verkar vara jätte bra :)



om du har bloglovin' d.v.s.. :)

2011-04-20 @ 21:35:38
URL: http://todaysaffliction.com
Postat av: LwowW

Åh, tack så mycket! :)

tyvärr har jag inte Bloglovin' :/

2011-04-22 @ 14:43:38
URL: http://louiseolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0