tääämle trött på dig bruden

som sagt. jag tycker enbart att du ska knipa din lilla käft. för en dag möter du fel person och då smäller det gött vill jag lova av den personen. jag är så trött på ditt jävla skitsnack om folk hit och dit och om mig med bakom ryggen. Ena dagen för jag höra att du säger brabra saker och nästa dag raka motsatsen. och du glor ögonen ur dig i skolan verkligen på ALLA, mer än vad jag glor t.om. du fick väl ögon i julklapp antagligen, men alldeles för många. stå inte och tro att du är så jävla tuff jämt. JA VI VET att du tycker att du själv är snygg. det räcker nu cheyen. behöver inte spela svårflirtad för killarna jämt

du ser sjukt sur ut jämt
en jävla tönt som aldrig vågar visa vem du är tsm (fastän alla vet!)
tog typ ett halvår innan det stod på facebook, inte för det är viktigt men vi vet.
du låter inte din kille stöta i dig ens. du blir äcklad
du klarar inte att gå till skolan om inte din bästavän är med, inte va med på idrotten heller, ingenting! 
dålig självkänsla?
hah ja, det är just därför du pratar skit. för du är så jävla avundsjuk på alla andra!
jag hoppas du vet vem det är, det borde du veta när du läser detta för det vet jag att du gör. du älskar mig jättemycket

allt du tycker om folk, säg det direkt till dom då om det är råmycket du stör dig på. du har nog ett eget liv att sköta om först du, som har otroligt mycket problem med allt.
ja, nu slösade jag ett inlägg på dig också. men som sagt du vet ju att det är du när du läser. that was the point.

Kommentarer
Postat av: Marie

Säg det till henne personligen istället för att lägga energi på att skriva inlägg om hur mycket fel det är på människan

2011-04-16 @ 20:00:08
Postat av: LwowW

eller, så säger HON personligen vad hon tycker om folk ist för å gör'et bakom ryggen. det gör inte jag, cch ett plus är att jag slipper skriva inlägget. :))))))))))))))))))))

så...tast.

2011-04-17 @ 14:23:02
URL: http://www.louiseolssson,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0