sjukling jämt

hade en otroligt rolig helg, men på söndags-natten så vaknade jag hela tiden av en frusen kropp och fattade direkt att jag hade feber, 38.4 hade jag då. åfan vad det slog över till ännu högre feber och förkylning/värk i kroppen. jag vet ingen som har så dåligt immunförsvar som jag. drog ju på mig vattenkoppor samma dag vi gick på jullov här sist och sen i November har jag haft 4 olika förkylningar och dethär nu. seriöst, jag kan inte vara i närheten av någon som bär på smittan för det bryter ut dirr på mig. mitt dåliga immunförsvar KAN bero på att jag är tämle länge uppe på nätterna, har ju inte sovit riktigt en helg sen, ja jag kan inte minnas. puh.

ja, sen är det en chey som tycker det är skitroligt att kommentera anonymt, samma ip-adress är det varje gång också och det roliga är att du inte vågar stå för vem du är, men säkerligen är det ju nån som inte är säker på sig själv och måste trycka ner andra och inte vågar vilket namn den står under (: hmmmm, VEM kan det vara?! tämle lätt, å det är bar å koll upp ip-adressen vettu bruden.
jag säger det igen: 'ja, du vet nog mer om mig än vad jag själv vet, det tror jag stenhårt på bruden!
nog orkar du lägga ner mer energi på mitt liv än ditt eget :D ah, men det är inte jag som slösar på min egen tid iaf.'

det är chill för mig, för det är ju som sagt inte jag som slösar tid på att läsa bloggar som är skriven av folk man ogillar och ha koll på dens liv och bry sig något så fruktansvärt mycket. tänk vad mycket annat du kunde gjort ist för att sitta där och läsa och lägga in en kommentar, haha ojoj. men jag tar det bara som avundsjuka när du kommenterar så. du borde nog skaffa dig bättre självförtroende. det är mitt råd.

  
                                            saknar dig stöpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0