randombrud

helgen var god.
tog mig in på Idet för första gången i min livstid, olagligt..eller ja, jag är ju minderårig. men allt gick väl som det skulle eftersom inga vakter fanns till då typ, och gick in med min kära räggerpappa, deni! härlig kväll där å sen ut på törg å va lodis som vanligt. blev berusad och lyckligt kär for the moment typ, så som man blir på fylla. nivet
åker till kD i morrn och sover över hos syrran i hennes nya lägenhet. ska bli trevligt! lite syskonhäng kan behövas efter förra veckans hårda tunga börda man bar på. hoppas på att det blir ut med emmsi på lördag, måstemåste!nepp, ska ringa bäjbi nu och sen packa min bag, upp halv 8! sätta mig i pappas jobbarbil och köra söderut.
godnatt alla fina människor!
förresten, min pärla, nej inte fisettan utan bilen..är på lagning :( sakner'n. bar dä ja vill säg.


här har ni mig precis innan skoldags idag
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0