kräsen?

nej, egentligen inte när det gäller utseende. jag brukar oftast se något fint i alla. men det är när det kommer till personligheter som jag backar upp lite.
hur ska en kille va? "snäll". svarar alla typ
asså jag tycker inte det räcker, det är liksom inte det som krävs för att ett förhållande ska funka. det är massa punkter. men det som ligger högt upp är ÄRLIGHET vilket få av killarna har/är. men det bygger ju mycket på att man måste kunna lita på varandra för att kunna släppa varandra lite också. men att veta om en kille är trogen kan man ju oftast se sen när man är efterklok. därför tar det sån tid med allt, jag vill inte bli sviken så. det är så hårt.
så det är så mycket som behövs för att jag trilla lite, nejra men typ: Ärlighet, Snäll, Omtänksam, Kunna ta konflikter, Förstå saker och kunna se saker i andras perspektiv.

ett plus i kanten har väl andra säkert med som är kul om en kille har och för mig är det en kreativ. musikintresserad då 
även sportintresserad

ja, nu vet ni vad jag vill. vet att ni ville veta.

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0