jag ska köpa vingar för pengarna


denna "hårbandsfläta" är också sönder nu, köpte 2 st samma vecka och båda gick sönder. den första gick sönder bara av att jag tog ur den ur påsen när jag kom hem och den andra knäpptes av dirr på huvudet. 80 swedish krones åt helvete där. dret. sett på hockeymatchen nu och såklart vann FBK, med 5-4. jag är en stolt värmlänning och vi kan allt. goa och glada så hör på sen :)
skönt att jag slapp ta någon Ipren idag, tecken på förbättringsväg. är dock sjuuuuukt förkyld och hostattacker varje minut. yepp! ibland är livet hårt. men plusET var ju att febern inte är så hög anymore. so anywho. kroppen behöver mycket sömn/vila, vätska och lagom med mat när man är febrig och det är precis så jag har skött mig. maybe that's the reason varför jag kom på förbättringsvägen så snabbt! så ska krypa ner under täcket och vila ännu mer så jag kan gå till skolan på torsdag. (hihi, vi är alltid ledig på onsdagar!)

Peace, over n' out dudes'
pysskyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0