who knew?

tött, hej? inge sömn denna helg heller.
*junkyard, done nu iaf! känns skönt. dock var conversen jag skulle ha slut så får väl dra till kstad å köpa. men min sweet is on his way:))))) kom nyss hem från dalen, gratulerade kusin min:] skola i morrn, och en ny vecka..har inga läxor som behöver göra än så länge som ska va klart denna vecka, känns tryggt, för det hade jag inte haft ork till som jag mår just nu.
btw, Pink-Who Knew är ju en gammal favvo som just nu får spelas i min stereo.



om jag ska gå på magkänslan, då skaja sluta på den nivån jag ligger på nu redan. kärleken är inte alltid det bästa, roligaste, lättaste, och det mest värdefulla man har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0