slutsumma



haha, idag & igår var jag extremt fnissig. det är sjukt vad man skrattar "dagen-efter" det måste typ va att man är övertrött och fått dåligt med sömn på fyllan. Mârten detta år söög nästan mer än förra året och då är det illa. köpte väl lite småplock, godis&såntdära ni vet(: blev en lugnare kväll igår kväll för min kropp var inte helt på topp då om jag säger så. har på ett ungefär fått 3 timmars sömn sammanlagt fre&lör. gissa om jag är trött? borde ligga under täcket nu och snosa i kudden men må ju sitta här och höra på bra musik. var på bio förut med johanna&emma "I Rymden Finns Inga Känslor" sjuukt rolig och bajsbra movie asss-å! skrattade så jag grina, sikken tur att man gick sminkfri då. det är nog det skönaste jag vet, och myspys braller och en stor urtvättad go t-shirt. för övrigt var helgen okej kanske men det har varit både upp och ner i umgänget och sällskapet. sura och glada miner. ful är man när man har alkohol i kroppen också.

ne, pladask i sängen nu bliir!

Rasmus Seebach - Natteravn
Groove Coverage - Livin' On The Prayer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0