sånt som är viktigt och inte viktigt


på tal om gårdagens långa inlägg så kan jag tillägga: varför ska det vara så svårt att höra av sig EN gång på ett år? fråga om vi kan hitta på nåt? varför passar det BARA om inte killen kan va med dig/er just den dagen? och VARFÖR VARFÖR VARFÖR märker ingen av plågarna att dom glider ifrån sina vänner? INGENTING bokstavligen talat är som förut. det kommer det aldrig någonsin bli! nej, ska bli skönt att sluta skolan och börja jobba och uppleva nya saker, träffa nytt folk och komma ut ur skalet, om man säger så. känner mig fastklämd. aa för övrigt ikväll skaja nog vara med nåra mates - pizza/snacks/idol & såntdär gott! i morgon, ja...daniel kommer nog kanske till mig, vi får la se =) shit vad jag är spänd i skolan då, jag kan ju inte ens koncentrera mig på lektionerna, there's a reason too. :$  åååh!vad jag hatar att går runt med beslutsångest och såntdär jobbigt inom mig, jag vill ut i det fria och leva skönt, känna mig som en fågel. inte massa problem. varenda kväll ligger jag flera timmar och vrider&vänder på mig. funderar på allt. fick det nog efter min morfar som är precis likadan.

hejsvejs, ska beställla mina godingar från junkiiis sen. pussen!

FLYGER IVÄG SOM ETT PAPPERSFLYGPLAN.....

Maskinen
-Kärlek Vid Sista Ögonkastet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0