puss å kram ses i stan

tjofadderittan. kan nämna att jag kommer inte ha tillgång till nån dator på ett tag för vi hålller på å flyttar jag och mormin och hon kan inte gief-a hennes dator för hon tror jag destroy-ar den? :( så ni får ringa och skicka sms så hittar vi på något:)
tillägger att det har nu gått 2 veckor av skolan, känns sisådär...jobbigt schema!
fyller om om 5 dagar, alltså onsdagen den 8 september, så nu vet ni det. viktigt! glöm inte att köpa present, haha nerå;) jaja, stör mig på fölk å allt å alla..hejdå på er.. ska övningsköra hem nu så pusspus vi ses senna.
ska leka med nära och kära ikväll

marten om en vecka!

martin ring mej senna! puss


Kommentarer
Postat av: Billy

Du har ju allt, looks and brain :P

2010-09-07 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0