natteravn



är satans trött och behöver meeeer sömn efter helgens icke sovande. jävlar vad det tar på en.
det kryllar av läxor som ligger i en hög här hemma och bara väntar på att bli gjorda, borde sätta igång. men det liksom slår ingen signal till hjärnan som gör så jag startar med att slå upp boken. jag har ingen lust alls, men det måste göras, antar jag. för nånting...är trött på skolan, trött på läxor redan och året har bara börjat. skulle gärna vilja resa till Hollywood och få nya fräscha upplevelser. Hollywood går rakt in i hjärtat och det är dit jag vill mest av allt på hela klotet vi existerar på. idol börjar i morrn igen & Kungarna av Tylösand. så det är ju bättre jag gör mina homework så jag kan tilbringa lite tid framför tvn i morgon.
ja men det är väl bara att börja då, lite musik under tiden underlättar lite också, om man har bra musik. just like me:)

pussen

på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0