gal1 och sjukt irriterande

tänk dig själv, du är en singel tjej(tar tjej i detta fall för jag själv är det könet) och har massa kompisar som har en pojkvän men du har också några som inte har nån kille, vilka av dom kompisar är det roligast att umgås med? jo, dom som är singlar. man blir sjukt uttråkad av att sitta ensam med ett par och se på när dom sitter och tryner och själv sitter man där som ett mähä? det går inte att vara ensam med ett par, så är det bara. finns några ensataka som jag varit med som känns okej men det är bannemej få. och när man sen ber om att kompisen ska tillbringa mer tid med en och får bara höra "jag ska förbättra mig" är trött på det. blir ingen förbättring, och hatar svaret " men det är väl så när man är kär" jag trodde liksom att vänner var viktigare, men nej. vi får väl se vem som är hårdast att förlora i slutändan. trodde att man lämnade sitt förhållande utanför och inte III ögonen på folk eller hur jag ska uttrycka mig. finnns flera stycken som förstår mig men ingen av dom som satte oss i denna situation, det är nog anledningen till att det inte sker någon ändring, märker ni inget själv eller? tycker ni att vi umgås som förut, gör samma saker osv..nej. och det är stort bevisat. är så besviken, arg och ledsen! när alla ska umgås och det ingår massa par i det så ska man väl umgås som om alla vore kompisar då? inte ringa efter mig och ba: tja, vill du vad med mig och min kille och se på film?(en lördagkväll) aa visst säger man och drar dit, vilka kollar på filmen och inte tror ni? jag kollar. eller vi singlar. varför är det så jävla svårt att hålla undan allt medans man är så många? den man är tsm är väl ens bästavän +kärlek utanför det. en annan slags kärlek. hatar när folk ändrar sin personlighet i just den sekunden sin älskling kommer och sen ba fjortis-viker-ut-sig-i-tönt-ton ut. herregud.
vissa förstår mig, vissa inte. vet inte hur jag mer ska förklara, men bli i den situationen så får ni se hur med eller utanför ni blir.
ni borde känna att ni inte är med dendär bästa kompisen varje helg längre? bara spenderar dag ut och dag in med en babe. aha och när det tar slut med han...är det det passar sig att komma tillbaka och visa att ni egentligen vill va med en, varför inte va alla och umgås som kompisar JUST DOM timmarna? eller dela upp så att ni nån gång kan va med era vänner, herregud...han har väl vänner han kan umgås med också nån helg eller? ni verkar ju inte märka själva att ni förlorar vänskap i umgänget. att ha så jävla koll på en annan så inåtbomben, går inte in innanför mitt pannben . jag skulle aldrig någonsin orkar va med min kille varje dag, skriva sms hej vad gör du?puss älskar dig meeeeessst vi för alltiiiiiid <3 - varje lektion eller varje halvtimme, det går bara inte ihop. då skulle jag tröttna efter 2 dygn. gal1
ville bara säga detta, känner du dig inte träffad, behöver du inte ta åt dig. för det är min blogg, mina åsikter, mina tycken och mina funderingar. klarar du det inte, läs den inte. fråga inte heller vem det är om ifall du inte tror det är du, men det borde du veta i så fall, förhoppningsvis(?)
och jag får tycka och skriva precis vad jag vill. tyck vafan du vill, men har du inget vettigt att säga..no comments;) punkt



jag klarar mig nog.
ska bli kul att få se slutresultatet.

Kommentarer
Postat av: iiie

där håller jag helt med dig louise! det är sjukt drygt å va med ett par som bara ska klänga på varann..

å det är hemskt att se sin kompis förvandlas till en människa som bryr sig mer om kärleken än vännerna :/

2010-09-17 @ 10:06:46
URL: http://idaessk.blogg.se/
Postat av: iiie

sv; så lite så! :D

2010-09-17 @ 14:53:55
URL: http://idaessk.blogg.se/
Postat av: Helene

Så sant så sant!

2010-10-04 @ 13:20:09
URL: http://leda.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0