fitt-telefon & fitt-väder

sverige bjuder på det galma vanliga vädret ja, duggregn och plask-slask. fy! nu är jag helt desperat och vill åka utomlands just precis NUU, jag orkar inte vänta längre. jag älskar att vara utomlands och skulle kunna stanna kvar där så man slipper ovädret här. och allt annat tråkigt som existerar i denna smalltown. kuk att jag inte har skjuts till johanna idag men får väl sitta på mitt rum och se ut genom fönstret när alla ungdomar fräser förbi i bilar med turbo i, skönt ljud såatte...enjoi:)
min mobil är helt kaputt typ, ne men den bara la av yesterday och nu funkar den men ibland så ba cp-ar den sig totalt. buhu. sitter här med 9 flätor i håret som jag väntar på ska torka osv så jag kan ta ut dom. tror jag ska gå och lägga mig och sova en stund, blev inte mycket sömn i natt. satt delvis uppe och pratade i telefon i 3,5 timme med sweetheart så jag somnade väl inte förän halv 4 och lövet&holje va hos mig till halv 12 kanske, såg på se upp för dårarna som visades i kanal 4 . va? det är väl en störtskön film iaf :D jajajajja


hejdå älsket



Kommentarer
Postat av: anna

snygggggggggggggggggg

2010-09-25 @ 20:43:17
URL: http://olavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0