bajkörv

är inte en blogg till för att alla ska se vad man skriver? är inte en blogg till för att alla SKA kunna läsa om dom vill? är inte en blogg till för att man VILL att alla ska veta?(det man skriver om) så trodde jag iaf.

är totaldöööd! har orienterat i valbergeet på friluftsdagen today med fridaholje. det är ett måste när man går i 2an, åsså gick vi fel en gång så vi fick trampa i en lååång och djup myr, var genomblöt upp till knäna! i det läget var jag sjukt irriterad och ville bryta, trodde seriöst inte att vägen skulle ta slut, var som en lång väg bortom bergen. var som att pulsa i snöö. men nu är jag iaf nöjd att vi klarade alla kontroller:D men är sleeten, höll på å få en attack där jag slutade andas, men jag klarade mig;) å när man kom till skolan så härde jag att det var chicken nuggets och ris, och jag ba jaaaaa, MEN! då vare ingen currysås denna gång så allt var blähääää! fick gå hem och hämta min skåpnyckel och ner tillbakaaaa för att hämta mitt internet i skåpet och sen hem igeeeen! åååh, har egentligen bandy sen men det står nog skippa innebandyn i pannan på mig idag. vill gå ner och bada i badhuset, fryser och har lust att sitta där å bara götta sig lite men det får nog bli sova ist tills idol börjar :)))))) sen blir det att sova dirr efter det. sov en timme efter skolan sen stormade mormor in och tjatade öronen av mig så nu har jag inga kvar. å när mamma kom blev det världens liv här hemma, det är krig nu. seriöst. det kan inte vara sant att domdär 2 ska föreställa min mamma och mormor. vill inte tro det. vill till min kära pappa nunuuuuuu, bråkar aldrig med honom och när jag är där mår jag bra! det är mycket skit som pågår nu, det är massa beslut jag ska fatta och allt är åt helvete, har ingen lust med nånting..eller jo, åka till Hollywood! nefan, har inge mer och säga men nu har jag iaf skrivit på den äkta skitbloggen idag där det bara står skit.



HAHAHAHA, kan bara skratta HUR JÄVLA fjantigt det äääääärrrrrrr
HEJDÅÅÅÅ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0