ja lever allt än, he-he

oj, bra länge sen jag skrev något. Har inte haft en jävla ledig tid för det på hela lovet. Och jag har alldeles för mycket att berätta så jag berättar inget av alls av det. Har aldrig nåt intressant/kul att berätta. Eller, just nu är jag svart/blå/lila/grå i håret, skiftar rätt mycket. hej monsterfärgad. går inte alltid som man tror med hemmafärg, iaf inte när det gäller mörkt. kanske är för att blont är min sak. och nej frida, det var inte ditt fel att håret blev så. det är mmitt hårs dåliga kvalité. åsså, vafan gör jag om dagarna? ingenting! och ändå har jag inte tid att skriva? hmm. knas. men lovet var både tummen upp och ner, fest, kstad med JoohSKILL, bio med brudarna, Danilo hälsade på och sådär. men det har hänt en hel del tråkigt för min del med. och jag har fått en helt annan uppfattning om hur en människa kan vara, negativt. du är helt otrolig. du gjorde mig besviken och det vet vi båda. du har sagt förlåt tusen ggr om, men. frågan är....







Kommentarer
Postat av: Anonym

på G med denna man? ;)

2010-11-17 @ 00:20:26
Postat av: Anonym

Nope! och det håller jag förresten för mej själv.

vem frågar? örk anonym...

2010-11-17 @ 09:45:08
URL: http://louiseolssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nyfiken vettu! you know danilo is a good looking guy

2010-11-17 @ 23:53:28
Postat av: Anonym

okej, vem frågar? kul att du kan stå för vem du är ;)

ja, danilo is a good looking guy, so why?

2010-11-18 @ 14:02:26
URL: http://louiseolssson.blogg.se/
Postat av: bjullmeister

jag har känt danilo sen jag gick i sjuan och jag rekommenderar killen till dig :) du verkar vara vis! jag känner dig inte, men du verkar ha skinn på näsan och det gillar jag. och danilo har väl tagit charmexamen för länge sen så kör hårt :)))

2011-05-14 @ 23:02:53
URL: http://bjullmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0