rymden den är nåt för alla

kan va så att jag ska ha mammas bröllopsklänning på mig på studentbalen, fixar redan? :s ja men den passade ju iaf. satt som smäck. (och nej det är ingen såndär stoooor vit som alla tror) en perfekt model i ljusrosa faktiskt. helgen var bra, åt taccobuffé/bowlade/festade med dam&herrlaget. sen blev det in på hörnet:) trevligt! denna vecka mån-ons är det resursvecka och jag gjorde prov i samhällskunskap, känns bra men det återstå att se. utvecklingssamtal, samma 'kritik' som jag haft sen lekis. he-he
i morrn har jag inga prov så det blir en lång sovmorgon. ikv skaja leka med pierre, hehe bara några portar bort:))) shit vad jag funderar på min praktik redan inför nästa år, men vill ju definitivt inte stanna kvar i tby och Karlstad är inte heller så huge. Men ska höra om man får bo hos sina Götelaborgssläktingar ett par weeks kanske.
lovade ju att jag skulle lägga in nåra bilder från idol, ÄVEN om dom blev kassa. menmen varsågod.

kleck pårom



finaste Olle♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0