såå käär man kan va!

mensvärk, mmm vad jag älskert alltså! det enda man njuter av i månaden, synd att det bara kommer en gång :( he-he.....tar hem massvis med musik, min mobil neeed music asså, just old in it typ. men isohunt.com fuckar ju sig ibland så det går som det inte vill sig.  åh, Oasis -Wonderwall♥! borde åka på träning just precis nu, men tyckte jag blev lagom svett på idrotten - brännboll inomhus fast ist för koner ska man utföra hinderbana osv. ojoj, dryyyypsvett! missar dock mötet efter bandyn menmen. känner för en hemmakväll. är lite lätt irriterad, kanske beror på att pms-veckan är på g som fan! att man kan vara så lättstörd. är jäävligt disappointed på en kille som jag trodde jag kunde lita på till 100 men i guess i was wrong, again. såg en som finns djupt i mitt hjärta igår, vi hamnade i samma affär vid samma tid, då slog det mig i huvudet igen. VART var problemet från första början? kände att jag fick en klump i magen, generad hetta inombords. jag raskade på snabbt då.
asså, jag tror inte jag är trött på en enda låt som jag har hört i hela mitt liv om man ränkar bort absolut music och sån shit man hörde på förr. men i stort sett gillar jag alla låtar, mest dom gamla faktiskt. och som min pappa sa, tar det lång tid att gillar en låt väldigt mycket, kommer man inte tröttna på den lika fort. stämmer bra! du är ett geni! som jag sa en gång, rising girl och dancing on my own tog erhört länge innan dom 'brann' i mitt hjärta och går inte att spelas sönder idag, för i min familj spelar vi rising girl 24 timmar 7 dagar i veckan och 52 veckor/år. alltså jämt. men jag, jag har aldrig tröttnat på en låt. musik är dessutom min STORA passion. utan musik, kan det kvitta att exsistera på våran runda jord. jag blir kär i låtar alltså, skulle kunna gifta mig med Walls-Chemical Vocation! lovelovelove♥

Walls-chemical Vocation
Whatever you like-T.I

hur gamla dom än är så ger dom mig orgasm i öronen!
musik som musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0