svårt val är inte lätt för det är svårt.

varenda dag, varenda minut. nejra men nästan, tänker jag på vilken låt jag skulle kunna spela om jag sökte till idol. hahah?   vill spela gitarr till och ska man ha ett instrument med, i tv också så måste låten sitta som smäck i fingrarna. fult med störningar, då kan man skippa instrumentet ist om det ändå bara förstör det hela. om man typ stannar mitt uppe i låten eller vet själv att man kommer spela mycket fel just because the song is difficult! behöver en låt som passar MIN röst MIN erfarenhet av gitarr och en bra, rockig som passar juryns intresse. Provar mig fram jäääämt men kommer ingen vart! har dock spelat i 7,5 år nu så det är ju BARA pyttelite pinsamt. låter som jag vore asdålig om jag vet med mig själv att låtar är svåra för mig när jag spelat så pass länge(nog för att jag är kass men). åh :( johansingstarolsson, HELP!
hade man ett band som fick spela till och jag bara behövde koncentrera mig på sången så vore allt sooo much easier! men vill inte bara sjunga, det blir för tyst/tråkig bakgrund då för sån jävla power har då inte jag i min röst så jag kan fylla ett tomt rum som många kan på auditionerna. sjukt ju! drf i need ett instrument som då ska sitta som smäck, en halvsvårspelande låt och en passande för min röst. är inte enkelt alltså. eller så har jag för höga krav? kommer ju med säkra 90% inte gå vidare ändå men är alltid kul och prova, värt ett försök. men ni som hört mig sjunga, give some tips vad jag skulle kunna dra för plingpling :))))
Beautiful Disaster-Kelly Clarkson (som hon gör den live) det är min dröm att sjunga den på scen!
My Immortal-Evanescence   en till dröm på scenen!

a lot of hugs!


röd mössa, röd t-shirt- rött!

Kommentarer
Postat av: E

kör på förfan, aldrig hört dig sjunga men.

man får ju bra kritik från såna som kan i idol.

2010-11-16 @ 20:24:13
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart du vågar, bar å ge sig fan på å gört de! allt går om man vill om de inte går vill man inte tillräckligt mycke...du får ju först komma till en sån förjury som bedömmer, all kritik är bra kritik, beror på hur man ser på det. men som sagt, värt ett försök!

2010-11-16 @ 20:31:01
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vinkeln o fokusen var finfin! udda vinklar är galet underskattat :)

2010-11-16 @ 20:32:44
URL: http://therrorrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0