the winter is back

blää. nu har snön lagt sig som det vita täcket. nu är det vinter igen och är definitivt inget som glädjer mig. finns EN positiv sak och det är slalom, och möjligtvis julen men det blir ju jul även om snön inte kommit såatte..ja. hur skaja klara 40 minus som det sägs ska bli när jag knappt klarar typ -8? shit, jag fryser alltså! och den årstiden som är mest hatande är sååå mycket längre än den älskade sommarn som knappt varar i 2 hela månader med värme. varför blir aldrig sommmarn bra med en jävligt"bra" vinter får vi jämt? :( farmorstickande sockor blir det dagligen framöver. yapp, frisören i morrn at 4! fixar hon inte tillbaka som det var så blir jag helbrun ist. det återstå att se vad som kan fixas :) ska åka till pappi om exakt en timme och ikv blire mys framför tvn med löövet, ni vet självaste fridalövgren. PH och Bonde Söker Fru får ej missas¤ det sägs att Andra Avenyn SKA bra IAF igen, så ja där blev en stor del av mitt liv räddat igen. ser fram emot en jävligt bra säsong!



won't suffer anymore

Kommentarer
Postat av: therese

oh, gillar översta bilden :)

2010-11-16 @ 20:25:22
URL: http://therrorrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0