otur som alltid

Åkte med 2 tåget med JoohSKILL idag för att träffa/se/ta kort/bemöta idolfinalisterna. Stod i kö hur länge som helst men hann inte fram innan tiden var slut så gick vid sidan om och tog asdåliga fula bilder från långt håll, sen gick dom på våran sidaa och såååklart när Olle kollar in i min kamera så ställer den sig på BUSY! fyfan vilken skitdag, skulle ha kommit tidigare till kön, kom tjugo i 6 och dom skulle va där mellan halv 6- halv 7. Skulle ha skitit att åka till Bergviks MAX, men mat alltså♥ men ändå, fick några bilder och jag är nöjd att jag ens sett dom. Dock kommer dom till Marieberg på lördag och funderar på att dra dit och få några fräscha bilder. Kommer ju ALDRIG mer få träffa Olle min kära, MIN Olle♥ Men vi va där, DET var inte ni! fick spendera tid med emil&christoffer med, längesen jag såg er. Åt på MAX och kollade in i väggen med ett flin! ååh, och tåget var inställt TILL Karlstad så vi fick åka buss ist. Herregud vilken otursdag. täääämle
men som sagt, har alltid varit så för fröken LOLsson och lillaloppan JoohSKILL.

blir en skön dusch och en sköööön sömn nu inför en hård lång skoldag i morrn och mycket mensvärk!


pyss.
dåliga bilder kommer i morgon eller nåe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0