tjejen som kan och vet grejen

idol är seriöst inge bra i år. Alla skriver JayJayJay. nej! han är inte sååå bra. en riktigt idol ska kunna sjunga alla musikstilar. Jay kan bara sjunga rock! han är Nickelbacks sångare x2 tror jag. Jay är absolut inte dålig på att sjunga, men han är ingen idol. jaja, Olle och Minnah är mina favoriter! för övrigt, har klippe em idag. var med systeryster n' the boyfriend till grandmother&grandfather förut :) Naala my lovely är hemma på sin plats igen också!
matchen i morrn är inställd med blir lagfest iaf, mat/bowling/fest/ut sen :) kewl!
måste erkänna att Daniel Adams-Ray har 2 bra låtar bara. Gubben i lådan och Förlåt att jag aldrig sagt förlåt. Volbeats nyaste skiva har 2 extremt bra låtar, Fallen&16 Dollars. är ståbas med i den sista jag nämnde, därför fastnade jag dirr för den:)))) tack vare pappsen som finner! ååååååh, gamla låtar♥ Takidas, Good Charlottes, Volbeats, Simple Plans, Sum 41. ja sånt jag lyssnade på i 5-6:)
ska krypa ner i sängen nu och sätta lurarna i öronen. ser fram emot en skön sömn och en bra dag tomorrow.
funderar på Rätan under vinterlovet faktiskt. sånuvetnidet:)))))))


härliga Stockholm på bild som jag tog i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0