från blond till brunett

ja. jag har blivit helbrunett idag. mörk. jävligt mörk. och nej det är inte svart för då skulle jag ha sagt det. men för er som kommer tro det så är det färgen som är ett hack mörkare än mellanbrun. blev dock asmörkt p.g.a att jag var svart i 2 veckor innan såatte. men mitt hår som sagt har ju varit blekt i många herrans år så färgen kommer gå ur lite ganska så snabbt efter nåra duschar vilket jag tycker är bra, för jag vill inte vara mörk som nu, utan som det kommer bli som efter några tvättar. syftar på mellanbrun som då är mitt mål :) jaja, är dretnöjd och kommer aldrig ha änglahår igen med slitna toppar. bara att fortsätta spara och tagga ner på plattången, det har faktiskt börjat få en längd mot förr. ja, är på rätt väg mot mitt mål då. FAST egentligen, MIN högsta önskan när det gäller hårfärg är viiitt/aaasblont/grått långt hår plattat, UTAN att det ska behöva slitas. menmen, allt kan man inte få.
så jag är nöjd och trivs än så länge. kommer förmodligen göra ljusare slingor mot sommarn, men de hör till att man ska va ljus då.
fyfan, det har blivit nya busstider ochpå/avstigningar nu med linjen lokaltrafik så jag visste inte riktigt när den skulle komma så jag gick ut vid halv 8, den kom 08:07, jag dooog av kyla! och nu får jag gå på ett annat ställe om jag ska med också, TUR att min hjärna funkade så jag ställde mig där idag utan att jag visste det, tänkte bara tanken OM.
haha, har varit på bra humör i skolan idag, kan vara för jag äter godis och blir hög.(ha.ha) sprutte kan va för go om han vill alltså!

yeye, borde slagga nu men ska se repris på PH först som jag missade p.g.a träning.
cya!

emmmmmmaalandeeer kan köööör biiil den jânta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0