bögfredag

Engelskan gick lite bättre än förväntat, tror jag iaf. Samhällskunskapen med. skönt! har nyss gjort tacos åt mina småsyskon, vill uuut ikv men näh. ingen vill med :( ah, nu kommer detdär igen...TORSBY ÄR TRÅKIGT! ja men är det inte det då? och ingen vill göra nåååååt och torrt folk stänger jag helt ute ur min värld. för jag är en social person. sådeså! öppet hus imorrn, ska baka sockerkakor också..shit! hade jag glömt, eller nej..bara förträngt. får se om jag drar dit, har match och vill som sagt äta bra och sova bra innan jag ska på en match. hemskt om man ska va sämst på planen :s  i morgon kväll SKAJA ut bannemej, själv om så är. ha-ha! inte riktigt. Men är sugen på Sunne kanske? fast lär ju bli svårt att få skjuts dit+hem och någon som vill med eftersom Sunne är hatat hos dom flesta ungdomarna i Torsby. jajaaaaaaa får sitta själv ikv och ha tråkigt och se på idol som suger i år!!!!

puss, eller nej.
ni får ingen!

täääämle dåliga är ni på å lägga nån kommentar
emellanåt också. sadface he-he :pPpPPPp


bring me back to Barcelonaaaaaaa
håller på och avlider av -3 och TÄNK när det bli -33!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0