sister-probably the best friend!

är lite sent ute, men helgen och förra veckan var great. var hos syrran hela veckan. tacksomfan till dig som lät mig vara där hela tiden & att du fanns där för mig och jag för dig (L) jävligt glad att du finns och stöttar mig när det är som värst. alla skulle behöva ett syskon! det är nog ens bästa vän & den som förstår en mest och vet om en mest.

god mat lagade du också, vi delade massa skratt tillsammans, drog nåra refränger och ägde varandra på knackpoker :)



Louise - Linda

Kommentarer
Postat av: Julia

Kul att ni äntligen har hittat till varandra :) kommer ihåg när vi var små! haha, men det stämmer. Systrar är guld värda. :)

2010-05-18 @ 23:01:41
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0