kstad

va i kstad idag, upplevde de bästa som finns ja & linnéa. koskit-lukt flera kilometer, inte vanlig koskit heller. djuret måste ju ha varit sjukt. kan du förstå den brutala lukten då?! BLÄ! nej fyfan. aa och på Mc Donald's fick man ingen matro för de satt nyblivna fjortisar centimetern ifrån så man fick skavsår i öronen. men däremot fick jag tag i skora jag ville ha, fanns dock inte på Skopunkten i stan när ja kom dit. ja letade som en gud & visste att dom fanns där. a då va alla dom skorna slut i den färgen, så då fick ja dra till den andra Skopunkten vid Bergvik och jajjemän, där fanns dom, det första ja såg när ja gick in dit (: happy? ja! jeans-shorts fick ja tag i too.
linnnéa+louise+Mc Donald's+kläder+dagen idag=(y)(L)

när jag kom hem stekte jag hur länge som helst, å va de tog bra! happyface
sommmmmmar
är nyvaken, har sovit ett par timmar, har prov i morgon på europas huvudstäder, länder & sveriges landskap. kommer JAG klara det? NEJ. går inte på papper, går ba på seterra!

V

Kommentarer
Postat av: barhammar

HAHAHAHAHAH, assså herregud!!!!!!!! :oooooo Fyfan, denna kossa kan ju bar törk sej i röva den :D .



you and me! <3

2010-05-31 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0