dra mig vart du vill

fredag - sunne me syrran, thyberg, agnes & evelina. syrmin va chaufför :) he-he! körde runt hela kvällen & träffa goa fölk på törge.
lördag - vet inte vad jag ska säga. snuten tog ALL min dricka innan ja ens hunnit dricka mer än 3 klunkar. blev besviken på 2 vänner  en mamma och en pappa som ja trodde visste bättre än så. blev rätt ledsen där. skämdes när ja stod och grina svart under ögonen. men de har väl ordnat sig nu. fick iaf åka bil me linnéa, erik & johanna hela kvällen sen og :) dankee.

är för övrigt väldigt nere, sur, ledsen, arg & sviken. vill inte bo hemma. skulle uppskatta om ja bara fick sova hos någon annan en natt eller så, så ja slipper vara här mitt i kleten som gör mig totalt elak!

övningskörde idag, blev stoppad och fick blåsa. synd att det inte visade positivt va snutjävel? ;) nejra, men nu äre wallander.




see you in hell ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0