do you know how it feels?

nu har det gått en långlång evighet och jag kan det inte än. när ska jag få berätta vad jag verkligen verkligen tycker om dig? det handlar inte om att jag inte får, jag vågar inte. det är inte att jag är kär eller nånting, utan bara vad jag tycker som dig som person. för jag tror du har fått fel uppfattning om hur jag vill ha kontakten med dig. det har bara blivit fel allt & det borde inte få vara så! jag är en HELT annan nu, skulle bara vilja kunna visa det. men i stället dömer du bara rakt av så att jag får känna mig pissad på. vet du hur det känns när ett hjärta svider? och ännu mer när du gör samma sak själv som du säger åt mig att inte göra? varför får du men inte jag? du är inte mer värd än någon annan.
hatar hur folk kan vara. hur jävla spydig och elak. & inte bryr sig ett jävla jota hur andra mår på insidan av själen.
det kallas people without feelings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0