2009 gled förbi FÖR snabbt!

ja, sitter i ett varmt instängd rum. en dator som blåser hot! snart närmar sig dendär sommaren man längtat efter, göra massa, hinna domdär chillsakerna man inte annars hinner.
typ nu är det exakt ett år sen vi var i Barcelona, ett år sen jag hade körtelfeber, ett år sen jag gick ur nian, ett år sen Superman - Joe Brooks gick på repeat,  ett år sen jag blev dissad av mitt livs kärlek som jag trodde jag skulle få bevara tills döden skiljer oss åt. men nä! miste i stället både en vän och en pojkvän. men jag ställde inte till det iaf. haha, inte delaktig en procent ens en gång. och har förmodligen inte kommit över detta än och kommer aldrig drunka i minnena för detta sitter fast synligt och knager mig i huvudet än. ett år sen jag insåg vad vän betyder för just dig! hade ingen lust att dra upp this again men..aa, ett år sen jag började tänka på mitt liv och vad jag egentligen vill göra? tagit itu med flera saker. en sak som jag är bombsäker på är att min gitarr & spotify är mina bästa vänner jag någonsin skaffat! den bästa pojkvännen man kan ha har jag redan haft, så en ny "bästa" existerar inte :)
ska hinna med alldeles för mycket detta sommarlov & allt sker ju INNAN man fått pengarna till allt detta. och vi som skulle åka skidor i vintras? var det inte det jag sa? "snön hinner nog tina innan vi tar oss iväg". vi tog oss inte iväg alls.

just nu är jag på lite bättre humör än tidigare idag. vad kan de bero på?
topsecret

nattienattie fläsk-kotletter =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0