jävla place

blev hemma idag, är satans förkyld det bara rinner ur ögonen och jag är helt dötrött. ska bli skönt med ett påsklov här nu snart. åker till Rätan på söndag med världens bästa! funderar på att göra mörka slingor men jag vågar inte. finns en stor risk för att jag ångrar mig igen. kan man inte ba få det håret & färgen som man vill ha från första början? snusk.
sitter och lyssnar på High On Life med Henok Achido. fuck bra
det är som många säger, det man inte vet om sig själv vet alla andra. eller vet, dom tror att dom vet?! torsby är en drethåla med osäkra folk. den som finner en positiv sak med torsby & folket får typ, en stor vuxenpoäng.
klen, klen, klen är du. jag vann

EN STOR KRAM SOM TRÖST FÖR ATT DU BLEV ÄGD ÄR VAD DU FÅR
snart en rak höger också


Kommentarer
Postat av: ida eskilsson

snygg header! :o

2010-04-03 @ 12:23:19
URL: http://iissies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0