ja men en söndagkväll

en oslagbar kväll hos ellen igår. jag & fridis sov över där. har nog inte skrattat så länge på..ja jag vet inte. ni kan aldrig veta vad/vem som släppte loss ^^ en varm natt i ellens rumt med tjocka dunisar och massa såntdär, jag va faktiskt sjöblöt när jag vaknade.(dock inte blöt så). bakhuvudet var den bästa synen. strimmel & fett :))) euh. på mfi-valen igår vann ju rätt låt. i think ^^ hade jöback vunnit hade jag aldrig mer velat vara en av dom som representerar sveriges vinnarlåt i eurovision! pinsamt värre. skola i morrn? nja, tveksamt. men vi får la se.

har hittat flera idioter
flera skäl till att det är meningslöst att leva
flera sätt att se på saker
flera allmänt sjukt-insanea people!

 SNAAAAAAARK
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0