en i mängden

innan Andra Avenyn igår så kollade jag på ett program om en kille som våldtagit 2 tjejer. En kille på 16 år? men det skedde när han var 15 år. flickorna var bara 14 år. En av dom hade varit kompis med han sen barndomen. sen tror alla att han är oskyldig? det är liksom han som hyllas för att han gjort något sådant?. jävla idioter. varför tror ingen flickorna? det fanns ju dessutom DNA i en av dom. herregud. och skolan har bara låtit tjejerna mått sådär, bara låtit allt varit, inte läst ett jävla skit vad folk har trakasserat flickorna via internet. vart är världen påväg? såg jag honom nu skulle jag halshugga honom utan tvivel!
för övrigt vet jag inte riktigt hur jag mår. jag känner mig inte själv längre & jag vet inte rikgit vart jag står. hoppas att morgondagen har nåt bra att erbjuda som t. ex att jag drar på fest och dricker littegranna sådär så är livet bra för en stund. typ. prov i näthandel på min sovmorgon i morgon. wish me luck typ!?


det är inte som du tror. jag ska berätta för dig i morgon, min vän
.

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0