du får inte ta gurka louise

en skrattdag med pierre, en skrattdag med linnéa. är alltid lika kul :)) te & hårda mackor med gurka som linnéa alltid säger/skojar att jag inte får ta av & likadum blondin är jag och går på det every fucking time eftersom det är ett jävla skämt till mig som hon blåser mig på .:$ en blandklase är vi snälla och delar ut till alla som vill ha ^^ nästa gång kanske det blir din tur!
btw, skola i morrn & det är konstigt nog efterlängtat. miss my johannipannicarl & everyone else! see you dudes @ school tomorrow ;) kan döda mig med att det blir en äcklig lunch i morrn då. får väl leva på vatten och en grönsaker som inte ens ser ut som en grönsaker? hm..skol-livet är som en helt annan värld. som det är.

DET ÄR SVÅRT ATT SE SANNINGEN HOS DEN MAN ÄLSKAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0