young girl, you'll see.

är ovanligt glad idag faktiskt och det är tack vare en gosing. :))
har suttit och funderat här nu och jag fattar inte varför jag ens bloggar, jag skriver om mitt vardagliga liv som inte ens är kul info. och det är knappt kul, speciellt när ordförrådet inte räcker till. det känns förjävligt. så jag vet tyvärr inte hur mitt beslut ska bli. när jag läser vissa av mina bloggers så blir jag bara besviken på vad dom kan skriva ibland. så kan delvis nån känna om mig med. men idag läste jag ett långt inlägg av någon av dom och blev påmind nere ifrån roten. blev så frustrerad och ledsen, arg, besviken och bläää på samma gång. jag kan inte ens tänka mig att du kan skriva något sånt, eller jo..för du har förändrats. mycket! både positivt och negativt, men att du en gång gjorde det beslutet du gjorde...får mig att spy. en rak höger är det enda jag skulle vilja bju dig på just nu. kan du bara sticka dit du hör hemma? nån gång when you grow up, young girl...IF you grow up..hoppas jag verkligen att du hamnar i samma situation som jag en gång gjorde och du känner likadant som jag gör nu så ska du fan inte vräka ur dig massa. håll din mun stängd bara. jag tillåter inge längre att du ens vågar öppna käften vettu. det har nevernever tagit så lång tid att komma över en människa som dig, en situation, ett val som du gjorde. så kommer det förbli. fjortisar utan erfarenheter, vettiga synpunkter och vårdande kommentarer är mina fiender. du är en av dom. jag finner inge mer vad jag kan säga, kan sitta här och skriva HUR jävla långt som helst, men kommer ju ingen vart på det heller. för jag vet att du vet vad jag tycker om dig och jag vet att du läser min blogg. inget kommer att ställa sig tillrätta så länge du inte ändrar på dig. är trött på din bullshit å din blogg nu så byebye dreamer...



HATE, Louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0