midsommarhelgen is over!

ja, då var midsommarhelgen över. kändes awesome att få träffa alla och fira tillsammans! "alla samlade" :) förfestade hos linnéa innan vi drog ut, skitkul hade vi nog allihopa :D tack! kom hem klockan halv 4 (på morgonen) på lördan och vaknade halv 9, mådde världens pyton. Har aldrig någonsin mått så dåligt förut, kunde inte tänka mig värre i den situationen då. jag grinade ihjäl mig totalt för jag visste inte vart jag skulle ta vägen, för det tar ju ett år innan en bakfylla försvinner. blev helt galen och hängde över toalettstolen i 1 och en halv timme, somnade på golvet inne på toan. fyfan :(. blev liiite bättre på kvällsfronten.
igår kväll (lördag) iaf så var jag på 50-års kalas, god mat, goa fölk och bra musik! träffade Sanna Berglund som jag int sett på hur länge som helst, drog ut å åkte bil med boggieman, flera osv...bra kväll :) även fast ja inte drack en droppe alkohol, det hade jag aldrig klarat en dag som igår ><
vaknade halv 2 idag, städade mitt rum which looked like a bombnedslag. och nu har jag lagt in bilderna från i fredags, redigerat dom och laddat upp dom på facebook så ni får kika där isf ni som vill se.

såg 2 likadana saker idag på facebook, så var nå enormt fjantigt gjort av er.
precis lika som det hände för linnéa. herr-e-gud!



who's following me
?!


LOVE, LoLLo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0