lite smått å gott

gah, ja e astrött. fattar inte ens varför ja tvingade mej upp. solen är frammmmee idag & ja vill så gärna sola men ja vill inte gå ut och sätta mej på sunne själv, eller lägga mig i gräset någonstans själv, i bara bikini! nee, får bli att gå och handla å sen laga mat tills david & linda kommer. blir hemgång i morgon kväll:( vill inte hem, å inte till TORSBY! skäms ju fan att man bor i den hålan :$ å dehär sommarlovet har verkligen inte gått som förhoppningarna. har knappt solat, har inte tältat än(men kanske blir i morgon) inge fe_zT än å inge pladask i vattnet, inge brevika, inge mopedåpkning, inge mölj, chill, hadegött å jäjä! allt är tråkigt, dåligt väder typ jämt, törrt och blää. å ja som såg fram emot dethär sommarlovet nå enormt "det ska bli den bästa" aa, man sa de ja men nä. undra hur midsommar blir? ska bli jävligt kul hos linnéa innan, men sen på torsby? kommer man stå som vanligt eller: " hej, jag vill åka bil?" "hej, jag fryser?" "hej, jag finns?" något i den stilen. ovärt. aej, ja är sjukt sugen på utomlands, men ingen vill me, eller...my friendos fick ej åka själv utan vuxet sällskap för deras parents :( vafaan da!



love
LOLsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0