helskön

aeh, har varit i sunne dom senaste dagarna och dom senaste veckorna, månaderna? skönt! slippa trökheta å sitta hemma själv jämt :) å ja älskar min syster nå enormt, ditt skratt, din humor. ja min glada storasyster! känner mig som hemma jämt och behöver aldrig känna mig ensam där.
sooola i torsby är framme, mäh? förvånande? hmm, yes. men solade, det gjorde jag, och brände jag mig? aa de å :) lite färg måste man ju ha iaf, helst inte vit då. så himla fult, fulaste ja vet me vita människor. speciellt när det är en varm sommar då man borde va brun?! å skrivit om Hoffmaestro i lördags har jag inte gjort heller. dom va awesome! såå jävla sköna live, much better than spotify, låtarna där suger i princip. typ 2 låtar är check :D men när dom ägde scenen, ja njöt! tjao, å autografen satt där den skulle å ja kom in vid 18+ -stället + köpa ut dricka. kan man ju känna sig lite proud me, hah nerå. men iaf, de fanns gott om snygga boys och lördan var helskön å perfekt. nästan. öl/cider/myspys/hoffmaestro/dans/vänner?. ja de kändes yääy.
nu skaja ut på en promenad i solen me världens sötaste hund som ja äger å inte du.
skål i morrn? eller vänta tills midsommar? we'll se ;)


torsdagspuss på just dig



"Köttig som Beyoncés HALO"

Kommentarer
Postat av: Anonym

för alla kan ju bli bruna också.

2010-06-18 @ 19:32:33
Postat av: LOLsson herself

fjantig anonym: alla kan då få nån annan färg än vit :)))))

2010-06-18 @ 19:56:14
URL: http://louiseolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0