gott och blandat med göran

slutet närmar sig och ja har 3 prov kvar och en uppsats som jag ska hinna på en-2 dagar typ? börjat har ja inte :( och den skulle vara inlämnad för 3 veckor sen :$ ajja, vi taggar allihopa för lördan för då äre HOFFMAESTRO som gäller på Kolsnäs! skål för lördan redan (b) sen kommer sommarlovet som vi ska hinna med allt verkligen & nu hoppas ja att de blir så, så att de inte blir lika törrt som vanligt å vi kommer ingen vägen. men, jag har inga höga förväntningar så ja blir besviken!

helgen var kanon! jag & ellen hann med allt i lördags tror ja, gratis in på granevik kom vi också. "smita under stängslet"...punktpunkpunkt :) skitbra kväll var det, missade dock min kära Eva Eastwood :( men du kommer igen ;)

älskar att du vet att det är dig jag menar, dig jag ogillar och att det är dig jag ser ner på. har det äntligen kopplats en koppling till hjärnan som gjort att du förstått det? du baktalar dig själv ganska ofta också. tycker det är så himla kul att läsa det du skriver och ännu roligare för att du stavar som krattan själv. haha, HEJ tönt-la-smäckyyy!!

jeow: fil å flinger, söv, gym, äta, duscha, sövsövsöv. ny morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0