some photos frm gbg!

not so great pictures but, enjoy! ha-ha-ha
det är lite pictures uppe från ramberget, stan & sådär.
bara å klicka pårom!














här har jag ringat in Weekday som jag då skulle in i när jag kom till gbg men glömde bort det och så när jag kom hem och zoomade in bilderna jag tagit att jag hade lyckats få med Weekday på bild, hur lyckas jag missa den utanför kamerans synhåll? fyfan.

här träffade mamma (och jag) sin farfar för första gången i hennes liv, och mitt liv. Som då är MIN morfars pappa, han har inte träffat honom än. Det är en jättelång historia hur allt har blivit, för 2 år sedan fick ju MIN morfar träffa sina syskon för första gången i sitt liv, syskona tog kontakt. Så det är på så vis jag har miljarder släktingar osv i gbg nu (: som man inte vetat under hela sin livstid. grymt! å denna stackars gubbe på bild har levt nu i 87 år och börjar ruttna, men jag blev rörd när jag såg han och mamma likaså, fast mer. Han kommer ju inte ihåg nånting och att han ens har en son och den kvinnan han fick MIN morfar med, men vem vet...hon kanske aldrig berättade för gubben på bild här att hon var gravid :/ men nu vet han. Inte lätt att minnas gammalt i den åldern, eller vill minnas kanske man ska säga? För jag märkte ju på honom att han visst någonting och han satt och funderade, och så fort man pratade om MIN morfar så ville han typ..byta samtalsämne, så han har nåt på lur. han blev tyst, sen sa han till mamma: 'så du menar att du är mitt barnbarn? :D' osv..ska försöka hinna träffa han igen innan han går bort, den roliga gammal äppelskrutten hade minsann sin humor kvar :D kramar och pussar fick vi, jag ser det positivt! och mammas farfar blev också rörd inombords, den syntes. Han vinkade hejdå på långt håll när vi gick hem bortöver. Hans komipis sa att han knappt säger hej till någon annars, men till oss vinkade han adjö, så vi betydde nog något. Den gamle mannen fick något att fundera på nu. aww:D

Kommentarer
Postat av: javier luna

great pic. i will play records in that store



on saturday 22 of January 2011



come any time

2011-01-20 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0