ovärt, men läs'et.

yäy, nu äre si sådär exakt en vecka, just då sitter jag&linnéa på tåget påväg till Sthlm! så jävla freeescht å komma hemifrån skit-orten faktiskt (: grönalund/shopping/take photos/chill/meet some new friends and stuffs like that. he-he boooh! jag själv (ha-ha!) har utsett mej som en ny bra utlärningsmänniska till frisbee, woho! å vart har jag fått min erfarenhet ifrån? jo, farmin. ja har farsan ända ut i tårna. amääh seriöst, är trött på bdb, fb å speciellt msn. men ändå sitter man där en tredjedel av dygnet i princip? man har egentligen massor som borde göras men istället tar man sin tid till dendär datorn. säkert 90% av ungdomarna passar nog datorn som en hund måste ut och rastas. keeh, det kallas tidsfördriv, lathet. 'man har inte orken till nyttiga saker'. Jag undrar allt hur världen ser ut om tio år? alla under 12 kommer vara överviktiga, behöva gå särklass osv..äh, just-my-thoughts. nä, nu kan ja inte sitta här å spendera tiden när ja istället kan ta mej jordgubbar, glass, massa goa gåsar(smörgåsar) me allt gott du kan ha på, snacks och allt i det spåret. där ser man vad en flicka på 17 höstar gör en vanlig torsdag, fetar sig. och det hinner utvecklas mer i hennes dagar. fy!

ha de skönt
å ta de lugnt me kärleken! (;



LOVE, Louise


Kommentarer
Postat av: Julia

Fin du är! :)

2010-07-17 @ 22:38:59
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/
Postat av: Louise

tack julia :) du med!

2010-07-17 @ 22:58:21
URL: http://louiseolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0