allt felar...

mammi åkte redan till sthlm idag, hade jag också kunnat om de inte vore för jobbets skull. Menmen, pengar hamnar de ju i plånboken iaf. Längtar som en gud tills vi åker, å nu sitter ja bara här och är vrinsur på pappa som aldrig fattar någonting. han gör mej så jävla ledsen varje dag, de är tragiskt att han är så sur jämt. jämt! är så oerhört trött på att vara hemma här när han är hemma för man får bara höra gnäll, gnäll & gnäll från att de man vaknar tills man går och lägger sig. vill inte ens vara i mitt eget rum längre, känner mej inte ens ifred här, inte trygg heller för den delen. nä, f-uck this!
iaf, sov till halv 1 idag. soooo sweeet! fick min skönhetssömn tror ja. drömde att ja var i sthlm och hade MYCKET pengar så ja tänkte att ja skulle lägga ner mycket pengar hos frisören. bränna fast hårförlängning, sätta upp olika håruppsättningar, ja allt som kostade. där bl.a färga hårutväxten som ja brukar, fast hos frisören då ist (i always do it by myself) blond såklart. men när ja vände mej om och tittade på mej själv i spegeln så var min hårfärg totalförändrad, ah vipppss så var ja kolsvart, but i liked it..almost. så nu känner ja för å bli mörk å kleta in håret me brunt så de händer lite. men då får ja aldrig tillbaka mitt blonda blonda hår, men om ja ska vara de så får ja nästan bara vara blond och låta de va om ja ska få behålla de, för de e så att ja e beroende av en plattång så de e omöjligt att få ha kvar håret då. blek+plattning=trasiga strån. så e väl bättre om ja blir brunett så de blir mer vårdande. fan, att man en gång började greja, fixa & dola me håret....




LOVE, LOLsson!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ångrar lite grann att jag började färga håret, man blir ju fan aldrig av med utväxten! Usch, fy, bläh! ;s

2010-07-24 @ 17:27:29
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/
Postat av: LOLsson herself

nej precis, det är ju det man inte blir. det går 3 dagar så blire det svarta prickar i hårbotten :( fifan!

2010-07-25 @ 18:12:29
URL: http://louiseolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0