home sweet home! sthlm

back on track. nä men kom hem förut efter nåra days in Stockholm. Grönalund & Stan var väl de man hann med mest. Åkte varenda karusell. trodde aldrig i hela mitt liv att det skulle gå å dra med mig på Insane, MEN! det visade sig att de gick. :)) å fifan va hemskt den va, var ju redan framme tyckte jag när vi nyss hade startat och upp&ner var man. rakt upp&ner ovanför VATTNET. I became terrified! men kul vare. haha breakdance fanns där med å ja&linnéa tänkte väl att vi drar väl den med då, å när vi sätter oss får vi direkt en låt vi kan. SKAKA RUMPA såklart. efter grönan-dagen hade jag ingen röst kvar. förkyld+skrik+garv=heeees! nu kan ja inte sjunga :( å pinsamt varre när ja skulle säga tack för växeln på H&M så ba kom de inge ljud så det lät som ja viskade. de blev typ taack(viskning) TACKK(röst) gud. pengar blev de över i plånisen också, bra LOLsson. Men ändå fick jag köpt de ja ville. sweet yeah. igår hade jag linnéa ett skrattanfall som ingen slår + att vi var övertrött som hjälper till en hel del. så nu är jag kallad 'tåget' efter igår och linnéa 'vilda musen'. knasigt men busigt. förresten så kan ja bara tillägga att det var samtidigt min värsta semester ever, åkte nog dit med fel personer. (not you linnéa) but now we're finally home! nu kan ja bara se fram emot en härlig, jobbig arbetsvecka och fest fredag+lörda-fryksdalsdansen jöö. ah, tja. må sova nu om ja ska ta mig upp ur min fräscha sköna mjuka underbara säng klockan 05:27 i morgon.


LOVE+HATE, Louise. 
 
                           

        
         den lila där är INSANE vi åkte. gör INTE det säger jag bara! ;p
         upp och ner och hit och dit!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0