B.O.B feat. Haley Williams - Airplanes

fryksdalsdansen i morgon, värt? vill dit både fredag & lördag. Men ska bara IN på lördag i så fall för plånboken tillåter inte mer än en dag's inträde just nu :) men har tyvärr ingen att gå med i morgon som INTE ska in. Har inge skjuts varken dit eller hem nån av dagarna. iaf inte hem. skulle egentligen sovit hos min syrra men det har gått lite snett :/. fyfan, jag som sett fram mot dethär osv..:( äh, skitväder säger jag bara! ska dit om det åskar om de så ba ska va så! se deså. sugeeeeeeer. vill ju ha partypartyparty, ja partyyy saja!

a du kan ju försöka va cool men vet du? du är faktiskt en wannabe du med (;


se vilken goding, cyklar runt på grönan på en cykel med måttet 10x15 cm ungefär.
cykeln syns dock inte på denna bild, men jag vet ju att de är så (;
men han ändå snygggger än vad du kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0