blöp, nu åker ja :) ciao

i torsdags så tältade jag då som sagt, me mina älskade mates. har inte skrattat så mycket på LÄNGE som jag då gjorde. å näck badade vi, sprätt naken hela kvällen! puuuh va de tog tid innan ja tog mig i vattnet (; har vattenskräck dock, så får skylla på de ra. de va myspys framför brasan, grilla gjorde vi, stekte dagen därpå...ja, allt man kan tänka sig en sån dag/natt i ett tält osv..å ja hade jävligt kul så tack dudes'!
idag var jag och stekte i kläggen, the best place att bada på! jag som skriker bara jag trampar på en pinne i vattnet behöver då inte vara rädd för de när ja badar där, för allt är perfekt (; farmor bjöd på dom godaste jordgubbarna&våfflorna också! - just i morrn klockan 5 på eftermiddan sitter jag på bussen ner till gbg, ska dit me morsan å shoppa lite, visit some relatives and stuffs like that =p har packat väskan full, kommer tillbaka på fredag. då äre countryfestival i torsby så då blire att dra ut me gänget, hoppas ja? :)

är lite hoppiskutt nu, glad och full i småflin :$ whaaap!
puss på räh fineeeerst


BRB GBG!
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0