aaa, gbg-inlägg.

och över till gbg resan som ja inte berätta om så finns de inte så mycket att säga. det var nästan...tråkigt, mamma och ja bråkade som en katt&hund, dag&natt och ut&in! mår så inihelvetes dåligt för de. är helt utmattad efter en dag med henne, efter 2 minuter. men att få träffa släktingarna var ju positivt, trevliga människor med mycket utstrålande kärlek till alla. var uppe på ramberget å tog nåra photos, åkte runt å fick se mej omkring. Vi gick och knackade på där mammas farfar bor, hon har aldrig träffat honom och det har inte morfar heller. Det är en sjukt lång historia varför allt blivit som det blivit, men jag grät. jajjemän. kändes som det var min farfar ja skulle träffa. humor hade han ja, men gammal -87 years. fick träffa hela stora släkten alla dagar, shopping hare blivit en hel del. tänkte ja skulle gå in på weekday men glömde bort de när ja väl va i stan å sen när ja kom hem så såg ja att jag hade fått me 'weekday-skylten' på ett kort ja knäppt i stan, hur dum får man va? hur kunde ja missa? f-uck! menmen, ska snart dit igen. bilder kommer kanske någon annan dag. åsså blire sthlm den 22 juli (: för första gången i mitt liv får ja komma till mitt lands huvudstad, skam att ja inte varit där än! buhuuu, men nu skaja äta min favoriträtt med namnet ris&stroganoff! soooo mumma:)))))
godnatt fuckers and suckers, love you all!


LOVE, lojsanpojski!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0