jag behöver ALLT

snuttiellen<3 (old pic btw)


torsby är boring och det vet alla utom alla idioter som flyttar hit från stan typ. vilket byte. tråkig dag och är satans sugen på utomlands! dirrmode tack. känner att jag äter väldigt för mycket utav det goda nu igen^^ rullar nog snart fram jag, bara en tidsfråga. melodifestivalen är det nu och det betyder dåligt, dåligare och dåligare för varje år. kanske skulle anmäla sig och skämma ut sig lite för svenskafolket. eller inte. jag säger bar köööööörv! tråkigt så jag dööööör! känner mig som ett utropstecken idag efter alla negativa saker. för övrigt har jag fått en ny telefon, duger säkert. sony ericsson j105i för att vara deteljerad dååå. så duktig har jag varit och haft den gamla telefonen i 3 år och 2 månader :)))) louise behöver kläder louise behöver mascara louise behöver sol och bad louise behöver kärlek louise behöver minska på fettet louise behöver röra på sig mer louise behöver allt tror jag :((((  hejdddåp - ÄLSKAR ER ALLIHOPA <3<3


Kommentarer
Postat av: ellnard

Snuttilollo <3 :)

2010-02-07 @ 11:11:31
Postat av: Ina

Babes! :*

2010-02-07 @ 11:26:23
Postat av: lollopollo

gullonger!

2010-02-07 @ 16:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0