en vecka kvar, mamma håll mig i handen.

sitter och lyssnar på band of horses - the funeral som också har blivit en repeatlåt för mig. typ sextiomiljarderniohundratrettiofyra minnen väcks då. både bra och dåliga. mest dåliga som en gång varit bra? ^^
har suttit och funderat på alla misstag och val jag har gjort i mitt korta liv hittills som är riktigt förjävligt att jag själv inte ser hur fel jag gör förrens dagen efter! så typiskt mig. fan vad jag är neggo, till precis allt och jag berättar bara hur jävligt allt är. men finns det nåt som är så himla jättefucking bra då? typ en sak och det är mina kära vänner som alltid får mig att skratta och le och ni vet ju precis vilka ni är så ta åt er. ni är viktigast för mig. om nu gud finns så vill han inte alla väl iaf och inte att världen ska se perfekt ut. vi ska bara se saker i andra perspektiv hela tiden. bara önska saker och längta, vilja-ha allt som inte går att få. wiih-oo ^^ nej fuck för things and people without feelings!

för övrigt ska jag försöka pallra mig till skolan i morgon, har sovmorgon och sen idrott som jag tänker banga med min förkylning och fritschoff. ska bli frisk så fort som möjligt och till nästa onsdag (en vecka )då det är dags för en av dom 'efterlängtade' operationerna som sker i Uppsala ( ska åka dendär jumbolansen dit igen ) jag är nervös. men det ska väl gå bra, mammi får hålla hårt i handen min :))) 
                                             



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren! :)

2010-02-18 @ 19:03:03
URL: http://eerajcaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)) !

2010-02-18 @ 21:32:41
URL: http://louiseolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0