på me skidorna!

det är mycket här i världen som man vill ha, men man får inte allt. nästan långt där ifrån. men man kan ju alltid önska sig saker :)) hinner nog inte få allt man väl ha ändå innan man dör så atteee..jah. men jag skulle vilja ha typ allt som går att få. kläder är ju mest behövande i nuläget, och ett nytt jävla fräscht snyggt mjukt nyklippt långt ljust blonderat jävla hår! suug. i morrn har vi såndär idrott (efter sovmorgonen som jag är den enda som skippar)och jag tänker inte dra på mig ett par skridskor för jag ska faktiskt ta mig en tur med skidorna perfektsittande på. ((: freda blir gött och vi ses väl säkert. 'ta de lugnt me alkoholen alla nu'. andra avenyn är på ingång så jag får väl inte bli fast här. träning i morrn, good-feeling!

pgggg


SNYGGGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0