på fet-tisdagen ska de va semlor!

är ännu mer sjuk idag. var ytterst nära att gå och spy förut. direkt jag äter mår jag pyton i magen och skulle kunna spy ut allt min kropp består av ungefär. neera men jag saknar kompani! är inte ett dugg säker på om jag ska till skolan överhuvudtaget denhär veckan. men det märks. pappsen kommer hem med några semlor till mig idag(eftersom det är fet-tisdagen) och jag längtar så tungan dreglar! det är ju så förfärligt gott! mummmssiii. tänk om jag spyr ut mina 'piller' förresten om jag spyr? he-he.  p-piller, SilicaPlus och Ibumetin. detdär SilicaPlus tycker jag redan har hjälpt mot håret(det ska hjälpa mot hår, naglar & hud) man behöver bara äta det i 2 månader (eller 1 förpackning räcker i 2 månader) och kostar bara 99 ;-  mitt hår är då mycket bättre nu (((:







Dickey Lee - I saw Linda Yesterday
den går på repeat ska ni veta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt och slippa dej i skolan

2010-02-16 @ 19:34:06
Postat av: Julia

Haha ofta nån orkar kommentera så. Hoppas du inte tar åt dig Louise :) såg att du ska operera dig nästa vecka, hoppas det går bra!

2010-02-18 @ 14:43:35
URL: http://dontgo.blogg.se/
Postat av: louisefis

haha, nej men det gör jag inte :) bara en liten flicka som inte växt upp än ;)

yes, det ska jag..tack julia! :*

2010-02-18 @ 21:34:56
URL: http://louiseolssson.blogg.se/
Postat av: Emm

frågan är hur man kan bry sig så mycket så man lider utav att någon är i skolan ^^

2010-02-21 @ 13:22:26
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0