oslagbar på MonoChrome?



mina relatives från götelaborg har nyss varit här. är sleten och vill sova i ett par år. äcklig skola i morrn och jag är orkeslös för det men får väl muntra upp mig med lite choklad som jag lyckats sparat sen igår ;) har nu börjat med digestivesmak på marabou-n tack vare Uris :))) spotify gör mig lycklig, bullet for my valentine och chemical vocation gör mig ännu lyckligare! skulle betala miljoner för en sol och inge snö på backen nu asså-å, jag villvill ha sol & bad. står verkligen etta på listan. efter kläder he-he!
får väl se vad veckan har att bjuda på nu för utmaningar, känslor, irritationer, upplevelser och mötelser. förresten har jag gett upp nu att slå rekord på MonoChrome (eller slå Patrik iaf) för de är ingen idé :((( får väl satsa på halo då^^ eller inte, nej. hoppa i badet nu & läsa veckorevyn, sen påbörja en låt ((: hejsvejs bloggisläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0